Kabina interaktywna

Nowe rozwiązania dotyczące kabin do przymierzalni...

W okresie kilku ostatnich lat wygląd i wyposażenie sklepów odzieżowych ulegało szybkim zmianom w celu zapewnienia klientom całkowicie nowych doświadczeń – dotyczy to ich atmosfery, teatralizacji, sklepów flagowych sieci itd. W tej nowej sytuacji, przymierzalnie stanowią element łańcucha obsługi klienta, który często jest niedoceniany. A przecież to właśnie w przymierzalni potencjalny klient najczęściej podejmuje swoją decyzję dotyczącą dokonania zakupu.
Kierując się tym stwierdzeniem oraz doświadczeniami praktycznymi, organizacja Shop Expert Valley oraz jej firmy członkowskie rozpoczęły realizację projektu prac badawczo-rozwojowych dotyczących całkowicie nowej generacji kabin do przymierzalni.

Prace realizowane w ramach projektu rozpoczęły się od przeanalizowania doświadczeń firm zrzeszonych w organizacji Shop Expert Valley, na podstawie ankiet wypełnionych przez przedstawicieli sieci sklepów odzieżowych. Ponadto przeprowadzone zostały szczegółowe analizy terenowe dotyczące narzędzi i metod projektowania rozwiązań sensorycznych.

Badania zostały przeprowadzone w 14 sieciach sklepów (wyspecjalizowane sklepy o dużej powierzchni sprzedaży oraz sieci sklepów odzieżowych oferujących produkty dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci). Zostały one zrealizowane przy użyciu narzędzi i metod projektowania sensorycznego, przy udziale 22 ochotniczych testerów (8 mężczyzn i 14 kobiet w wieku od 17 do 60 lat) i umożliwiły określenie najważniejszych elementów, od których uzależnione jest postrzeganie kabin i całej strefy przymierzalni.
 


Chrisalis® - nowa generacja kabin do przymierzalni

Kabina Crisalis® została zaprojektowana i wykonana z myślą o zapewnieniu, że przymierzanie odzieży będzie stanowić dla klienta całkowicie nowe doświadczenie, pozytywne i pełne znaczenia. Komfort, przestrzeń, intymność, higiena, atmosfera, dostęp do sieci społecznościowych itd. – wszystkie te elementy zostały opracowane w celu stworzenia otoczenia przyjaznego dla klienta „jak we własnym domu”, które sprzyja podejmowaniu pozytywnych decyzji dotyczących zakupu.

Chrisalis® to zastrzeżony znak towarowy.
Projektanci zatrudnieni w organizacji Shop Expert Valley dokonali szczegółowego wyboru wyposażenia i akcesoriów wykorzystanych „na pokładzie” prototypu nowej kabiny. Niemniej jednak, kabiny Chrisalis® mogą zostać zindywidualizowane w zależności od potrzeb klienta, a ich funkcje są całkowicie modularne.


Chrisalis® - innowacyjna kabina sensoryczna

Kabina Chrisalis® stanowi przestrzeń zapewniającą dobre samopoczucie klienta – duża ilość miejsca, doskonały poziom komfortu dzięki zastosowaniu odpowiedniego wyposażenia, intymność, higiena i czystość zapewniane dzięki wykorzystanym materiałom, zdrowe i świeże powietrze poprzez doskonałą wentylację, zapewnienie dobrego wyglądu klienta dzięki dobraniu odpowiednich kolorów, oświetlenia oraz dużych i podświetlanych od tyłu luster.

Kabina Chrisalis® może zostać podłączona do sieci
Niewidoczne na pierwszy rzut oka wyposażenie kabiny umożliwia jej użytkownikowi wykorzystanie bezdotykowych funkcji interaktywnych, na przykład dotyczących uzyskiwania informacji na temat konkretnego produktu bezpośrednio w kabinie lub w strefie oczekiwania – dostępne w sklepie rozmiary i kolory, sugestie dotyczące akcesoriów i produktów uzupełniających, oferty promocyjne itd.

Użytkownik kabiny może również wybrać atmosferę jej wnętrza – miejską lub sielską, z oświetleniem dziennym lub wieczorowym, a także różnorodnym otoczeniem dźwiękowym… Kabina Chrisalis® umożliwia całkowicie nieograniczone dobieranie różnorodnych czynników określających atmosferę wewnątrz kabiny, odpowiadających tożsamości sieci sklepów – klient zostaje w ten sposób całkowicie zanurzony w atmosferze odpowiadającej charakterowi przymierzanej odzieży.